25.4.07

DROGBA – ΑΙΣΘΗΣΙΑΚΟΣ...0-1

Είναι απίστευτο αυτό που συνέβη βράδυ Τετάρτης! Ενώ στη ΝΕΤ παιζόταν ο 2ος ημιτελικός του Champions League, Chelsea – Liverpool,oι περισσότεροι φίλοι μου, που τυχαίνει να είναι και ποδοσφαιρόφιλοι, ήταν με το τηλεκοντρόλ ανά χείρας και κάνανε εναλλαγές καναλιού με το ALTER! Τα τηλέφωνα για σχολιασμό είχαν πάρει φωτιά κ.ο.κ.
Eκεί μία άλλη μαγική 11άδα με Κωνσταντίνο Βεντουρά, με Παρασκευά(ΒΑΣ-ΒΑΣ), Τσίλα , Αισθησιακό, Κάτμαν και άλλους, έκανε... τα δικά της!
Η Αννίτα Πάνια, ήταν ένα άτομο που δεν μου ήταν καθόλου συμπαθής, αφού θεωρούσα ότι εκμεταλλευόταν την αδυναμία και τον πόνο πολλών ανθρώπων και τους εξέθετε σε κοινή θέα στο βωμό της τηλεθέασης!
Τον τελευταίο καιρό όμως, η ίδια, απέδειξε ότι μπορεί να κάνει τα μηχανάκια της AGB να παραληρούν, μόνο και μόνο, αφήνοντας τους ίδιους ανθρώπους που πιθανώς να βρισκόντουσαν ως υποψήφια θύματα στο στούντιο, να απελευθερωθούν και να πάρουν το παιχνίδι πάνω τους! Και αυτοί το πήραν!
Μεγάλο μερίδιο ευθύνης, αναλογεί και στον Νίκο Καρβέλα που γράφει όλες αυτές τις επιτυχίες των μεγάλων αυτών stars!
Έτσι η Ανίτα πήρε το πορτοφόλι του Ζοζέ Μουρίνιο και ο Αισθησιακός σκόραρε εναντίον του Ντρογμπά και της παρέας του!!

3 σχόλια:

giannaros_g είπε...

εγώ πάντως ΝΤΡΟΓΚΠΜΑ έβλεπα "θεωρητικέ"!!

Unknown είπε...

Ααααα όλα κι όλα και εγώ Ντρογκμπά έβλεπα και υποστήριζα..Δεν υπάρχει ομάδα με κόκκινη φανέλα που να τύχει της δικής μου υποστήριξης..ΠΟΤΕ

hello kitty είπε...

πιστεύω πως η Πάνια είναι εντελώς psycho άτομο...κατ'αρχάς ποιά άλλη γυναίκα με τα καλά της θα έκανε παιδί με τον Καρβέλα;
Δεύτερον, η άποψή μου είναι πως η Πάνια πιστεύει πραγματικά στην παρακμή, σε όλους αυτούς τους καημένους ανθρώπους που βγάζει στην εκπομπή της και οτι όλοι δικαιούνται μια ευκαιρία στη ζωή, έστω και εξευτιλισμού...οπότε τί το ψάχνεις.Άστα να πάνε!!!