5.6.07

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΜΑΣ...!

Μικρή, ουσιαστική αλλά και ωραία ανταπόκριση βρήκε το αυθόρμητο κάλεσμά μας, για τη δημιουργία στίχων του τραγουδιού που θα έρθει...
Ευχαριστούμε τους 11 φίλους και φίλες που στείλανε με comments και e-mails στίχους για να ολοκληρώσουμε το εγχείρημά μας:


“ Στους δρόμους που οι στιγμές μας, ταξιδέψανε...
σε μέρη μακρινά κι αγαπημένα
Σκιές του παρελθόντος μας γυρέψανε
Ανάμεσα σε πλήθη αγριεμένα...

Μα εγώ είμαι εδώ και σ΄αγαπώ,
Με μια εικόνα που έχω μέσα μου να ζω
Με δυο φιλιά και ένα γεια
Που έφτιαξε δάκρυα ντυμένα με φωτιά

Σταυρόλεξο με λύσεις που πουλήθηκαν,
Θυμίζουνε τα μάτια σου σαν βλέπω...
Για άλλη μια φορά, ξέρω μ΄ αρνήθηκαν
Και για άλλη μια φορά στο επιτρέπω!

Γιατί είμαι εδώ και σ΄αγαπώ,
Με μια εικόνα που έχω μέσα μου να ζω
Με δυο φιλιά και ένα γεια
Που έφτιαξε δάκρυα ντυμένα με φωτιά”

Δεν υπάρχουν σχόλια: