17.12.07

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ...ΤΟΝ ΑΗ ΒΑΣΙΛΗ ΜΟΥ...ΤΟΝ ΛΕΓΑΝ...ΜΠΑΜΠΑ ΚΑΙ ΜΑΜΑ!

Λίγες μέρες πριν τη γέννηση του Θεανθρώπου...
Φώτα έχουν γεμίσει τους δρόμους από Δήμαρχους και Δημαρχέσες... Ωραίοι στολισμοί στα μαγαζιά και καταναλωτισμός στο full...
Kαι κάπου εκεί...όλα ξεχνιούνται! Ασφαλιστικά, Ινδοί, Παπάδες αδερφές - βιαστές σωμάτων και ψυχών, λαμόγια δημοσιογράφοι και φερέφωνα διοικήσεων, κερατώματα και κλεισίματα σπιτιών, το ψύχος το δριμύ των χωρισμών, ψέματα και κοροϊδίες, πόλεμοι, πείνα, αρρώστιες και τόσα άλλα.
Ναι! Όλα ξεχνιούνται φίλοι μου, με την ελπίδα, πως όλα θα αλλάξουν... Και το μόνο που αλλάζει, είναι ο κόσμος γύρω μας...προς το χειρότερο...
Δεν είμαι απαισιόδοξος...Μάλιστα σε ένα από αυτά τα αστεία e-mails που κυκλοφορούν, έκανα ένα τεστ αισιοδοξίας ή απαισιοδοξίας και άγγιξα κορυφή... Γελάω...
Το όνειρο μου, σαν παιδί, όπως όλα τα παιδιά μεγαλώσαν έτσι... ήταν να ανοίξω τα δώρα την ημέρα των Χριστουγέννων και μέσα να βρω κάτι που δεν είχα...Υλικό πάντα... Βλέπετε οι γονείς μου πάντα φρόντιζαν όλα τα άλλα να τα έχω... Είχαν δεν είχαν αυτοί. Επίσης μου είχαν κάνει ξεκάθαρο από μικρός, πως δεν υπάρχει Άγιος Βασίλης, αλλά αυτός είναι ο Μπαμπάς! Σήμερα, χρόνια μετά, περιμένω με την ίδια αγωνία τα Χριστούγεννα... Αλλά το δώρο μου το έχω πάρει εδώ και χρόνια και το έχω πάντα μαζί μου! Κι αυτό δεν είναι άλλο από την ίδια μου την οικογένειά και την αγάπη που απ΄αυτήν έχω πάρει! Κουτί: οι αναμνήσεις μου... Περιεχόμενο: οι γονείς μου και ο αδερφός μου... Και μια μελωδία έρχεται στ΄αυτιά μου... από τον Φοίβο Δεληβοριά... "Χριστούγεννα...τον Αη Βασίλη μου τον λέγαν... Μπάμπα και Μαμά"!

8 σχόλια:

giannaros_g είπε...

να το διαβάσει ο Χ και η Σ για να κλάψουν!!! είσαι θεός...

Ανώνυμος είπε...

Το αρθρο σου αυτο θεωρητικε με συγκινησε οσο δεν μπορεις να φαντασθης.Χαιρομαι που θυμασαι, αναγνωριζεις και εκτιμας.Να ειστε παντα καλα και συ κι' ο αδελφος σου ,δυνατοι, υγιεις , χαρουμενοι και καλωσυνατοι.Ο Αγιος Βασιλης σας θαναι παντα κοντα σας !

Ανώνυμος είπε...

Ton Ai Vassili ton exoume panta dipla mas kai i agapi tou tha mas perivalei oso tha eimaste se auton ton kosmo. Simasia exei na exeis dipla sou mono anthrwpous pou agapas kai se agapoun pragmatika kai se autous tha vlepeis panta to Ai Vassili. Gamw ton Athanasopoulo gamw
49celcius

George είπε...

ήθελα να γράψω οτι με συγκινησες , οτι μέσα σε ενα post καταφερες να εκφρασεις την γενια μας που μεγάλωσε με άλλα προτυπα , ίσως πιο ρομαντικά , πιο ανθρώπινα και σίγουρα πιο ανθεκτικά....αλλά με αυτος ο 49celcious με τον Αθανασόπουλο δεν μου έχουν αφήσει άντερο από τα γέλια!!!!!!!!!!

clauss είπε...

Φίλε ΘΕΩΡΙΤΙΚΕ

εγώ μπορεί να είμαι ο clauss, αλλά εσύ είσαι όπως λές (και σωστά τα λες) ο γιός του santa clauss!!

Οπότε σκέφτομαι τι δώρο να σου γράψω να ζητήσεις απο τον μπαμπά σου!!

Δεν βρίσκω κάτι πραγματικά!!

Δεν βρίσκω κάτι γιατί τα έχω όλα!

Οπότε μάλλον εγώ πρέπει να δώσω κάτι...

Ναί πρέπει να δώσω κάτι, και εγώ και όλοι μας , όσοι πραγματικά κάπου βαθειά μπορούμε να κρατάμε αναμένη την φλόγα της ανθρωπιάς .
Πριν το δώσω αυτό που μου εχουν χαρλισει και εμένα απο την πλευρα τους όλοι!!!!!
θέλω να ευχαριστήσω τον θέο που μου έστειλε τέτοιους ανθρώπους δίπλα μου, τέτοιους φίλους, οι οποίοι δεν είναι απο τα μαθητικά μου χρόνια και απο την γειτονιά, μιλάω για εσάς! ναι ! (ξέρετε εσείς!) και για όλους τους άλλους φίλους βέβαια!!

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΣΑΣ !!
ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΔΟΤΙΚΗ, ΣΑΣ ΛΕΩ ΟΤΙ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ ΤΟ ΙΔΙΟ!!

Όσο για την ευχή!! Μια είναι:

Να ΑΓΑΠΗΣΟΥΜΕ τον ΕΑΥΤΟ μας!
Να ΑΓΑΠΗΣΟΥΜΕ Τους ΟΙΚΕΙΟΥΣ μας και τους φίλους μας!

Και αν μπορούμε, και όσο , να ΑΓΑΠΑΜΕ και λίγοι τους "ΕΧΘΡΟΥΣ" μας.........

ΚΑΛΗΜΕΡΑ σε όλους

@petrosskl είπε...

ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ...
Έξοχο!

osela είπε...

θεωρητικέ

αν και μου 'ρχεται στο μυαλό το τραγούδι της βανδή "χριστούγενα" κι όχι αυτό του δεληβοριά, μπορώ να καταλάβω ακριβώς τα αισθήματά σου για την οικογένειά σου. Βλέπεις η οικογένεια είναι ιερή για όλους τους ανθρώπους, ανεξαρτήτου κοινωνικού ή εθνικού χαρακτήρα, IQ και χρώματος. Σε τελική ανάλυση είμαστε όλοι άνθρωποι.

theoritikos είπε...

Το πιο σημαντικό για εμάς εδώ στην "Οδό Θεωρίας", είναι ότι όλη η "παρέα" του blog, δείχνει να έχουμε τις ίδιες αξίες και ιδανικά...
Σίγουρα γι´ αυτό θα αναφερθούμε σε μελλοντικό post!