5.3.08

Kosovo in London!

Απόγευμα Δευτέρας στην Oxford Street στο Λονδίνο και έχοντας μπει σε ένα κατάστημα για να ψωνίσω, η τροφαντή νεαρή πωλήτρια με ρωτάει με περίσσιο νάζι, αν είμαι έλληνας, γεγονός που κατάλαβε από τη συνομιλία μου στο κινητό!
Αφού της επιβεβαίωσα την υποψία της, μου λέει: « Είστε όμορφος λαός - κάπου το πάει λέω - και θα υποστηρίξετε και το Κόσοβο από εδώ και πέρα στην εδραίωσή του ως ανεξάρτητο κράτος και δύναμη»! Κολλημένος… τη ρωτάω σε τι φάση μου τα λέει αυτά και πως όχι δεν θα υποστηρίξουμε κανένα Κόσοβο, αφού προσωπικά πιστεύω πως το Κόσοβο ανήκει στη Σερβία! «Τι λες τώρα;;;;» μου λέει… Τη διακόπτω και τη ρωτάω αν είναι μουσουλμάνα! «Ναι», μου απαντάει! «Ε, εγώ είμαι ορθόδοξος» της λέω… «κατάλαβες ποια είναι η διαφορά μας;;;»; «Ναι» μου λέει «κατάλαβα, απλά εσείς δεν έχετε καταλάβει ότι σε λίγα χρόνια όλα τα Βαλκάνια θα είναι μουσουλμανικά»! Άλλωστε, της το επιβεβαίωσε και ο πατέρας της, ο οποίος, όπως με ενημέρωσε, πως θα είναι ο νέος πρόξενος του Κοσόβου στο Ηνωμένο Βασίλειο και ο οποίος γνωρίζει ότι η ελληνική κυβέρνηση έχει ήδη συμφωνήσει να αναγνωρίσει το «νέο κράτος»!
«Μάλιστα…» είπα…
Κάπου εκεί μου έδειξε την πλάτη του t-shirt που φορούσε , το οποίο έγραφε… “Κosovo…The New State of Europe”… Και αυθόρμητα της λέω “The New State of America” μάλλον…
Χαμογέλασε…με περισσότερη σιγουριά βέβαια από όσο εγώ για αυτά που έλεγα…
Κάπως έτσι λοιπόν το προηγούμενο άρθρο μας, εδώ μέσα από την «Οδό Θεωρίας» πήρε διαστάσεις προφητείας… και εγώ έμεινα να αναρωτιέμαι…
Τι να πω…; Δεν ξέρω…
Κατά τα άλλα…να δούμε που θα βγάλουν τα συλλαλητήρια για την Ελληνική και μόνη Μακεδονία και πως θα καταλήξει η υπόθεση των Σκοπίων…

2 σχόλια:

osela είπε...

η ελλ κυβέρνηση μπορεί να έχει συμφωνήσει ήδη, το θέμα είναι να δούμε με τι ανταλλάγματα. όλα έχουν μια τιμή στην πολιτική, ελπίζω εμείς να ήμασταν ακριβοί.
κυνικό μεν, αληθές δε.

εγώ λέω μια που πήγες london, ρίξε καμιά ματιά σε κανα σπίτι, να μαστε σίγουροι...

theoritikos είπε...

Ακριβή μου Ελλάδα...πόσο τσάμπα σε πουλήσαν...

Λες;;; Μη μου βάζεις ιδέες για σπίτια...