15.10.07

ΒΡΟΧΗ...

Η εικόνα της βροχής, πάντα παρασύρει τον ανθρώπινο νου σε σκέψεις... Το ίδιο και η μυρωδιά της βροχής! Σκέψεις, που έρχονται ως φυσική συνέπεια της κλειστής ψυχοσύνθεσης του ατόμου, αφού με έναν βροχερό καιρό, κλεινόμαστε περισσότερο στον εαυτό μας, το πνεύμα ηρεμεί και αναλύουμε περισσότερο τα πάντα...
Προσωπικά για εμένα, η βροχή σημαίνει πολλά...
Κάτω από βροχή, είπα το πρώτο μου "σ΄αγαπώ"... Κάτω από βροχή...έχω "χωρίσει"...αρκετές στιγμές της ζωής μου... Κάτω από βροχή έκλαψα για κάτι που με "πονούσε" για καιρό, ημέρα βροχερή έχουν τύχει να είναι τα σημαντικά επαγγελματικά μου βήματα... Βροχερό καιρό έχω παρατηρήσει πως έχει και τις ημέρες άλλων σημαντικών γεγονότων, για εμένα και την οικογένεια μου!

Τώρα... πιθανώς κάποιοι να πουν πως κρίμα που δεν "έβρεξε μυαλό" για εμένα, αλλά τι να κάνουμε...
Θεωρώ λοιπόν, ως λάτρης του Χειμώνα και βαθιά "ερωτευμένος" με το φαινόμενο της Βροχής, πως τουλάχιστον θα πρέπει να αφιερώσω λίγες αράδες στο blog για αυτήν και να μοιραστώ μαζί σας (όπως σε κάθε άρθρο άλλωστε) τα παραπάνω μικρά, αλλά σημαντικά βιώματα... Για τη βροχή θα μπορούσα να μιλάω ώρες και ίσως γράψω κάποια άλλη στιγμή πάλι, περισσότερα... Προς το παρόν όμως...

Αφεθείτε όταν βρέξει και ακούστε...Το τραγούδι απ΄τις στάλες της Βροχής!

1 σχόλιο:

hello kitty είπε...

Πάντα η βροχή ξυπνά μέσα μας συναισθήματα λεπτά και όμορφα...Γινόμαστε πιό ευαίσθητοι, πιό ευάλωτοι πολλές φορές.
Σπούδασα σε μια χώρα όπου η βροχή ήταν συνώνυμη του οξυγόνου...έβρεχε συνεχώς, αλλά όχι τη βροχή που έχουμε συνηθήσει εμείς εδώ, ήταν ένα ψιλόβροχο-εκνευριστικό πολλές φορές, που το ένιωθες σαν μέρος του κορμιού και της αναπνοής σου. Πάντα μου άρεσε να σκέφτομαι αλλά και να δημιουργώ με βροχή, αλλά εκεί, μην έχοντας άλλη επιλογή, έμαθα και να την αγαπώ!
Όχι μόνο μας γαληνεύουν οι μυρωδιές που αναδύονται, αλλά αισθανόμαστε και μια ευεξία μετά από ένα ψιλόβροχο.
Το κύριο όμως μειονέκτημα είναι πως δυστυχώς ζούμε σε μιά πρωτεύουσα(ας μην πω χώρα) που δεν μπορεί να υποστηρίξει τη βροχή και ειδικά τις πολύ βροχερές μέρες του χειμώνα. Βλέπεις παντού παραλύει το οτιδήποτε γύρω μας, ακόμα και το Κράτος!
Εύχομαι να συνεχίσεις τις σκέψεις σου για τη βροχή σε κάποιο άλλο ίσως post και ...
άντε σου εύχομαι να παντρευτείς μια βροχερή μέρα... :)