30.10.07

ΕΥΤΥΧΙΑ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ


Εχθές, (Δευτέρα βράδυ), είχα τη χαρά να παρακολουθήσω μια καταπληκτική παράσταση με μια συγκλονιστική ερμηνεία από τη Νένα Μεντή, στο ρόλο της Ευτυχίας Παπαγιαννοπούλου.

Ένας μονόλογος, ντυμένος με τα μοναδικά τραγούδια που έχει γράψει αυτός ο ξεχωριστός άνθρωπος και δημιουργός!

Το δέσιμο των βιωματικών ιστοριών της Ευτυχίας με τα ιστορικά τραγούδια...συγκινητικό! Είχα χρόνια να δω θέατρο (και βλέπω αρκετές παραστάσεις κάθε χρόνο), να χειροκροτάει όρθιο για 5 λεπτά την ηθοποιό, αφού προηγουμένως είχε σιγοτραγουδήσει κατά τη διάρκεια της παράστασης, είχε κλάψει, αλλά και είχε γελασει με την καρδιά του!!!

Αναφέρω κάποια από τα τραγούδια που έχει γράψει και ακούγονται στην παράσταση...

Δυο πόρτες έχει η ζωή, Μ΄ένα όνειρο τρελό, Μαλάμω, Μου σπάσανε τον μπαγλαμα, Ρίξε στο γυαλί φαρμάκι, Περασμένες μου αγάπες, Η φαντασία, Είμαι αετός χωρίς φτερά, Πετραδάκι-πετραδάκι και...τόσα άλλα...!

Το έργο είναι βασισμένο στο βιβλίο της Ρέας Μανέλη "Η γιαγιά μου η Ευτυχία" και πάιζεται στο "Ιλίσια Βολανάκης", που όπως κάθε χρόνο ανεβάζει εξαιρετικές παραστάσεις!

Απλά, μην το χάσετε!!!

11 σχόλια:

Bruce είπε...

Pote prolaves na ta grapseis vrei?

theoritikos είπε...

Μα, με ενθουσίασε τόσο πολύ, που ήθελα να βγάλω από μέσα μου,αυτό το συναίσθημα και να το διαβάσετε!

Ανώνυμος είπε...

Θα το δω και θα σου ξαναγράψω σχόλιο με εντυπώσεις μετά!

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή για να καταλάβω, τι δεν πρέπει να χάσω δηλαδή? Μια γυναίκα να μιλάει μόνη της για πόση ώρα δεν ξέρω και εγώ? Δηλαδή σε όλη σου την ζωή δεν θα βαρεθείς να ακούς μια γυναίκα να μιλάει μόνη της?
Κανονικά τέτοιες παραστάσεις θα έπρεπε να τις απαγορεύει κάποιος δεν ξέρω και εγώ ποιος. Είναι ξεκάθαρη γυναικεία sexιστική προπαγάνδα.
Ικετεύω όλους όσοι διαβάζετε αυτά τα comments να μποϋκοτάρετε την συγκεκριμένη παράσταση

Bruce είπε...

H pio wraia parastasi pou exw dei!!!

Ανώνυμος είπε...

Καταπληκτικη Παρασταση.Εξαιρετικη η Κυρια Μεντη.Γελασαμε,κλαψαμε,θυμηθηκαμε,μνημονευσαμε,νοσταλγησαμε!!
Νασαι καλα αγορι μου μας χαρησες με την προταση σου μια βραδυα αποτοξινωσης απο την ηλιθιοτητα της τηλεορασης και του καναπε!

Ανώνυμος είπε...

Ήταν μια εξαιρετική παράσταση!! Ήταν συγκινητική και σε έκανε να σκεφτείς πολλές καταστάσεις και συμπεριφορές που συνέβαιναν τότε αλλά συμβαίνουν και τώρα, στον υπερθετικό τους βαθμό. Η ζωή κύκλους κάνει.....Η ερμηνεια της Ν.Μεντή ήταν εκπληκτική. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!

Ανώνυμος είπε...

Μοναδικό... Το είχα δει στην πρεμιέρα. Μπράβο, για την πρότασή σου και την προσέγγισή σου.

Ανώνυμος είπε...

Mou aggixe para poli tin kardia kai tin psixi mou, den stamatisa na klaio....Nomiza oti zo tin epoxi ekeini..

theoritikos είπε...

Αρχικά χαίρομαι που η πρότασή μου ειχε τέτοια ανταπόκριση!!! Και χαίρομαι διπλά γιατί νιώθω πως όλοι νιώσαμε τα ιδια συναισθήματα! Περίεργο για θεατρική παράσταση και δη μονόλογο...Ε? Απλά, να ξέρετε, ότι μέσα από αυτό εδω το μπλογκ, ποτέ δεν θα προτείνουμε κάτι που δεν αξίζει πραγματικά! Όσο για το αντρα της Νένας... με την πρότροπή του έκανε την καλύτερη διαφήμηση στη...γυναίκα του!!!

Ανώνυμος είπε...

πριν δυο ημερες ειδα την συγκεκριμενη παρασταση.εκπληκτικη!
ομως ειχε ενα μελανο σημειο.θα επρεπε να επιτρεπονταν η καταναλωση αλκοολ και το καπνισμα κατα την διαρκεια της παραστασης.
καποια στιγμη ειχα ξεχασει οτι εβλεπα την κυρια μεντη , νομιζα οτι ειχα μπροστα μου την παπαγιανοπουλου και μου ελεγε για την ζωη της , και για μια τετοια ζωη δεν μιλας χωρις αλκοολ και τσιγαρο