14.3.09

Έλα...

Έλα… να δεις μέσα από τα μάτια μου…
Έλα να δεις το ήλιο και τ΄αστέρια όπως εσύ μου έμαθες να βλέπω…
Έλα να δεις τα ασπρόμαυρα …ρετρό…όνειρά μου και τις εικόνες που περνάνε μπροστά από αυτά τα μάτια, που εσύ τα κάνεις να βλέπουν τον κόσμο σαν ταινία…
Έλα να δεις το ψέμα και την αλήθεια, που πάντα μου έδειχνες και ποτέ δεν έβλεπα…
Έλα να μου δείξεις τον τρόπο να σε κλέψω…με μια ματιά…γιατί έχω ξεχάσει…
Έλα…
Έλα να διαλέξεις εσύ τι θα βλέπω και τι όχι…
Έλα να ταξιδέψουμε στη γης τα ταξίδια…
Έλα γι΄αυτά που κάποτε ήταν τραγούδι και όχι σιωπή…
Απλά… Έλα…

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

WRAIO TO ELA....ALLA META APO TOSO FOVO KAI MAVRILA RE PAIDAKI MOU...

Ανώνυμος είπε...

Για να βλέπεις "μαυρίλα", λόγια έρωτα κι αγάπης, μάλλον δεν έχεις μάθει να δίνεις ή να παίρνεις ένα από τα δύο ή και τα δύο μάλλον.Μάλλον δεν ξέρεις να αγαπάς ή έχεις ξεχάσει πως είναι...

theoritikos είπε...

Aγαπητή Αlice B. ευχαριστώ για το σχόλιο σου, αλλά ίσως να μη συμβαίνει τίποτα από αυτά που λες για το σχόλιο του ανώνυμου/ης φίλου/ης μας. Ίσως τα...μάτια του/της να βλέπουν απλά αυτά...χωρίς να είναι κατακριταίο!

Αγαπητή ανώνυμη, θα πως επίσης ότι πολλά πράγματα στη ζωή μας τα βλέπουμε και τα λαμβάνουμε ανάλογα τη δική μας ψυχολογική κατάσταση. Ελπίζω να μη σε μαυρίσαμε περισσότερο...

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητε Θεωρητικε οπου εχει φως δε χωρει σκοταδι....γιατι η ζωη ειναι ωραια ουτως η αλλιως....

deppou είπε...

Μακάρι να έρθει η στιγμή, που κάποιος θα μου μιλήσει με αυτά τα λόγια...
Κανείς δεν μπορεί να αντισταθεί σε ένα τέτοιο..."κάλεσμα".