7.7.09

One more chance...

Και τη στιγμή που η φωνή του Elvis από το jukebox γινόταν ένα με το καλοκαιρινό αεράκι κι εγώ ετοιμαζόμουν να πω ότι έκρυβα μήνες μέσα μου…γυρνάει και μου λέει…

«Είμαι ακόμα κολλημένη μαζί του τελικά… Στα μάτια σου βλέπω αυτόν, στις κινήσεις σου βλέπω αυτόν… Σε όλα τον «βρίσκω» μπροστά μου γαμώτο… Δεν μπορώ άλλο… κι έχει και πανσέληνο σήμερα…Όπως τη νύχτα που μου είπε πως είμαι…λίγη γι’αυτόν και…χωρίσαμε!
Θα μπορούσα να μείνω μαζί του για πολύ ακόμα και ας με ξεφτίλιζε, έτσι όπως του άρεσε να μου κάνει πάντα!»

Εγώ είχα μείνει μαλάκας…

4 μήνες την παρηγορούσα και της έκανα παρέα όλα τα βράδια που έκλαιγε…γιατί δεν ήξερε… Και πάντα έψαχνα να βρω τρόπους να την κάνω να νιώσει καλύτερα…
Και τότε που έχασε τον σκύλο της τον Αρτέμη και τρέχαμε μαζί να τον βρούμε…
Και τότε που την είχαν πιάσει τα ψυχολογικά της με τη δουλειά και δεν άντεχε…
Και τότε που την είδα να φιλιέται με αυτόν που μου είχε ορκιστεί πως όλα τελείωσαν και αφού πήρε αυτό που ήθελε από αυτήν και εκείνο το βράδυ, μετά χάθηκε πάλι…
Και τότε που μου είπε πως είναι άρρωστη κι εγώ πήγα να της κάνω έκπληξη με λουλούδια… και τελικά κατέληξα να παραδώσω τα λουλούδια στον φούρναρη τον Μπάμπη απέναντί της, γιατί απλά ήταν «άρρωστη» με τον γκόμενο και είχε πάει να τον βρει…
Και τότε…Αλλά όχι και σήμερα…

«Άντε γαμήσου» της λέω! Σηκώνομαι από την καρέκλα μου και με κίνηση Λούκυ Λουκ πετάω το ποτήρι με το νερό στο στήθος της πιο γρήγορα και από τη σκιά μου…

Δεν ξέρω τι μ’έπιασε…Θόλωσα…
Αμέσως έφυγα…

Η μαλακία ήταν ότι στο Σούνιο είχαμε πάει με το δικό της αυτοκίνητο… και το μόνο όχημα που φαινόταν στο δρόμο, ήταν το παρκαρισμένο πουλμανάκι από την κατασκήνωση «Το ξένοιαστο μελίσσι» που ήταν απέναντι από τον δρόμο του ιταλικού…
Ξεκίνησα με τα πόδια και ήμουν τόσο απογοητευμένος, τσαντισμένος και πικραμένος…
«Κουράστηκα πια», μονολόγησα…
Σε 2 λεπτά το αυτοκίνητό της, σταμάτησε «σαστισμένο» δίπλα μου…
«Μπες μέσα», μου λέει.
«Άντε γαμήσου σου είπα».
«Πως μπορείς και μου μιλάς έτσι? Δεν σε έχω ξανακούσει να μιλάς έτσι ποτέ. Τι έπαθες?»
«Αααα… Δεν στα ‘πα?», της λέω… «Βέβαια…βγαίνω με μια πουτάνα εδώ και καιρό και έκανα το λάθος και την ερωτεύτηκα… Έ, τότε αυτή με πάτησε… ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ?»

«Σταμάτα» μου λέει, σχεδόν βουρκωμένη. «Δεν μπορείς να με προσβάλεις άλλο έτσι… Σ Υ Γ Ν Ω Μ Η!». Και ξεσπάει σε λυγμούς…
Καλά…λέω από μέσα μου… Η πουτάνα με τα κλάματα και ο πούστης με τα γέλια, κρύβονται…

«Τι σημασία έχει να μπω? Μισή ώρα ακόμα μαζί σου = 2 μέρες κόλασης μέσα μου και συνεχών μαχών με το τίποτα που μου προσφέρεις…».

«Έχεις δίκιο… Δεν ξέρω τι με έπιασε πάλι με τον ηλίθιο…».

Μπήκα στο αμάξι… Κατευθυνόμασταν προς Αθήνα…μέχρι που κάποια στιγμή σταματάει στην άκρη του δρόμου κι ενώ εγώ την κοιτάω σαν βλαμμένο (πάλι)… με αρπάζει και αρχίζει να με φιλάει!

«Τι θ..ου…ε..λλλειιςςς από μένα?» τη ρώτάω ξαφνικά προσπαθώντας να ξεκολλήσω τα χείλη μου από τη μανία των δικών της χειλιών…
«Δεν ξέρω τι θέλω ακριβώς…αλλά ξέρω ότι δεν θέλω να σε χάσω… Είσαι η ασφάλειά μου…»! Και ξεκινάει να οδηγεί, κοιτώντας… στο πουθενά…

«Εμένα όμως δεν με σκέφτεσαι καθόλου…», συνεχίζω εγώ… «Ταλαιπωρούμε πολύ… Κι εγώ δεν θέλω να σε χάσω, αλλά θέλω να είμαι και μαζί σου για να μη σε χάσω… Εσύ θες να ξέρεις απλά ότι εγώ σε γουστάρω για να νιώθεις ασφαλής και τα πιο ωραία σου συναισθήματα τα φιλάς για κάποιον άλλο…
Όχι έτσι… Λυπάμαι…».

Πλησιάζουμε στο Λαγονήσι. Κάπου εκεί θα χωριζόμασταν…

«Ξέρεις, δεν θέλω να σε ξαναδώ… Ποτέ όμως… Γι΄αυτό φύγε και μαζί τελειώσαμε…».

Δεν απάντησε. Ούτε με κοίταξε καν. Λίγα μέτρα πιο κάτω σταματάει. Την κοιτώ… Αυτή τίποτα… Κατεβαίνω κι ένας Θεός ξέρει πως βρήκα τα βήματα μου και δεν σοριάστικα από τη σαστιμάρα μου… Δεν ήξερα αν πίστευα ή αν ήθελα να πω αυτά που είπα…
Άκου εκεί «ποτέ»…
Λες? Σκεφτόμουν…
Έφυγα τρέχοντας για ύπνο… Ήθελα να κρυφτώ κάτω από τα σκεπάσματά μου για να μην με βλέπει κανείς, να μην με αγγίζει ούτε ο αέρας… Αυτός που στην αρχή φυσούσε ωραία…καλοκαιρινά…
Κοιμήθηκα…
Το πρωί ξύπνησα και είχα πάνω μου αυτή την «πλάκα» του έρωτα… Ολοκληρωμένου ή ανεκπλήρωτου… η ίδια είναι…

Ντύθηκα γρήγορα και βγήκα από το σπίτι…
Ουπς! Παραλίγο να πατήσω κάτι… Τι είναι αυτό?

Σκύβω και πιάνω ένα cd τυλιγμένο με ένα σημείωμα…

«Με αυτή την τόση βιάση μου, να ξεκινώ από το τέλος… Έχανα πάντα η ηλίθια, τη μαγεία της αρχής… Σου ζητώ απλά τον τίτλο του τραγουδιού που θα βρεις μέσα στο στο αγαπημένο μου cd…».

Το cd ήταν του Michael Jackson, που τώρα που γράφω αυτό το άρθρο παρακολουθώ την κηδεία του σε ζωντανή σύνδεση… μαζί της…

Το τραγούδι?

“One more chance…”!

http://www.youtube.com/watch?v=boq4i8tfQDs&feature=related

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΔΩΣ ΤΗΣ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ, ΔΩΣ ΤΗΣ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ...!!!

Ανώνυμος είπε...

tha mporouse na itan i istoria mou me kapoia Anna tis zwis mou.
Poly wraio aytosarkastiko arthro apo ta palia.

A.

Ανώνυμος είπε...

απλα...δεν εχω λογια!απλα,θυμιζει σε ολους μας και καποια παραπλησια ιστορια...!απλα...θεωρητικος!

clauss είπε...

Τα "δεν" σου όλα, είναι τα πράσσινα φανάρια στο σταυροδρόμι, εκεί που ήταν παρκαρισμένο το αμάξι σου , τα φανάρια που σου έδιναν το οκ να ακολουθήσεις τον δρόμο προς το σπίτι σου , τον δρόμο προς τον εαυτό σου , πάλι! Είναι τα ίδια που οδήγησαν εκείνη στον δρόμο της.
Είναι τα "δεν" του τρίτου που την έκαναν να τον φαντάζεται σαν λιμέρι .
Είναι τα "δεν " που ενώ τα βλέπουμε , δεν ! θέλουμε να τα πιστέψουμε!
Είναι η εικόνα που έχουμε φτιάξει για τον άλλο , και στο τέλος καταλήγει μια "φανταστική" πραγματικότητα!

ΔΕΝ ! .... Μπορούμε να πούμε σε πολλές σκέψεις μας , σε πολλές προτάσεις τρίτων, αλλά δεν μπορούμε να πούμε στην ζωή μας .

Τα ΔΕΝ μας και τα ΝΑΙ μας, είναι η ζωή μας .

ΧΩΡΙΣ ΔΕΝ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΑΙ.

Ανώνυμος είπε...

Clauss,
οι απόψεις σου, ο τρόπος που σκέφτεσαι αλλά και ο τρόπος που εκφράζεσαι...
συγκλονιστικός και καθηλωτικός.

Φανταστικό!

deppou είπε...

Eγώ το έγραψα το παραπάνω σχόλιο...αλλά, βιαζόμουνα!

clauss είπε...

Σ'ευχαριστώ, αλλά ενα τόσο καλογραμμένο άρθρο, είναι η αφορμή τους, το εν-δια-φέρων, δεν είναι το πόσο μεγάλη είναι η φωτιά, αλλά το ποιός είναι ο Προμηθέας-Θεωριτικός!

deppou είπε...

Η αξία του Θεωρητικού δεν μπήκε ποτέ υπό το πρίσμα αμφισβήτησης...

Όμως, όλοι το ίδιο άρθρο διαβάζουμε, και, παρ'όλα αυτά, έχουμε διαφορετικές αντιδράσεις.

Θα πάω την σκέψη σου όμως ένα βήμα παρακάτω, και θα πώ-με κάθε επιφύλαξη αλλά και σεβασμό-πως ο Θεωρητικός, σαν άλλος Προμηθέας Δεσμώτης,βιώνει τον μικρόκοσμο μιας προσωπικής περιπέτειας και ταυτόχρονα οραματίζεται τον μακρόκοσμο μέσα στον οποίο αποκτά ιδιαίτερο νόημα η προσωπική βιωματική εμπειρία.

Και αυτό, κάποιες φορές, "καίει" περισσότερο από κάθε φωτιά.

clauss είπε...

δεν είναι ο μόνος , δεν θέλω να μιλάω για εκείνον , τόσο βαθειά , δεν χέρει κανείς κανέναν , για εμένα όμως σου λέω πως πιστεύω όλοι μας ζούμε μεταξύ μιας πραγματικής και μιας εικονικής πραγματικότητας, για να μην πώ μόνο εικονικής.

Η ζωή μας βασίζεται στην φαντασία μας .

Μου έδωσες ωραία πάσα , θα γράψω για το ψέμα!

deppou είπε...

Κοινοποίησέ το μας, να το διαβάσουμε

Ανώνυμος είπε...

KLASTHN... APLA!!! KAI THA TREXEI PISW SOU SAN SKYLAKI. KLASTHN MHN EISAI ADERFH... DEN THELOUN OIKTO... KLASTHN. STA LEW PROFORIKA STO STELNW KAI GRAPTA MPAS KAI M' AKOUSEIS MIA MERA. SE THEOREI DEDOMENO. MHN SHKWNEIS KINHTO. THELOUN ALHTIA KAI FTHSIMO. DEN THELOUN KALA PAIDIA. AN DEN TREKSEI PISW SOU SAN SKYLAKI NA MHN ME LENE 49. ASE TOUS ROMANTISMOUS GIA AUTOUS POU DEN EXOUN SPASEI TA MOUTRA TOUS ESY TA EXEIS DEI OLA GENIKA OPOTE KLASIMO KAI XEKATHARIZE KATASTASEIS FROM DAY 1.

Ανώνυμος είπε...

49 eisai theos!!! Theoritike...akoma sygineis!!!