4.11.09

Όλα μια μέρα επιστρέφουνε…

Όλα μια μέρα επιστρέφουνε… Έτσι νομίζω…Έτσι πιστεύω από την ημέρα που σε άφησα να φύγεις… Από την ημέρα που επέλεξες να καρφώσεις τα νύχια σου στην καρδιά μου και να την ξεριζώσεις… Όχι για να την πάρεις μαζί σου… Αυτό άλλωστε θα έκανε εμένα ευτυχισμένο κι εκείνη ακόμα πιο δυνατή για να χτυπάει περισσότερο… Την πήρες για να την «κάψεις»… Και όχι με μιας… Αλλά αργά…βασανιστικά... Όπως οι εφιάλτες που βλέπω πάντα με σένα πρωταγωνίστρια στην αγκαλιά άλλου… Να κοιμάσαι κι εγώ σαν φάντασμα να κοιτώ κάθε κίνηση των βλεφάρων σου και να μετρώ κάθε αναπνοή σου…


Όλα μια μέρα επιστρέφουνε… Αυτό είναι σίγουρο τελικά…

Γιατί κι εγώ…Να! Επέστρεψα σε σένα… Σε ότι αγάπησα και για ότι πόνεσα…Σε ότι περίμενα και…περιμένω να επιστρέψει σε μένα...

Ραντεβού πάντα εκεί… Ξέρεις εσύ…

Αν θα ‘ρθεις… Ξέρω εγώ…

http://www.youtube.com/watch?v=4SGtsr72xXI

Δεν υπάρχουν σχόλια: