16.6.08

Και με ποιον να πάω διακοπές;;; - Μέρος 1ο

Παρακαλούνται οι επισκέπτες όπως αποβιβαστούν άμεσα! Το καράβι αναχωρεί σε 5 λεπτά για Αμοργό! «...το τελευταίο τρένο από το σταθμό... το τελευταίο πλοίο για την Αμοργό...» που τραγουδάει και ο Βασίλης ο Καζούλης!

Οι διακοπές μου μόλις είχαν ξεκινήσει... Καλοκαίρι του 2008... Τέλος Ιουλίου... Όλα φαινόντουσαν ιδανικά και ήρεμα....Για ξεκούραση πηγαίναμε... Εγώ...Το «μωρό» μου... 2 ζευγάρια φίλων... και οι 2 μόνιμοι μπάκουροι φίλοι μας... ο Αντώνης κι ο Γιάννης... Τι να τους κάνουμε...;

Στο καράβι (κοντά στις 9 ωρίτσες το ταξίδι) είχαν αρχίσει γύρω μας, τα πρώτα «γλέντια»...
«Τι τον ήθελες αυτόν τον μαλάκα τον φίλο σου μαζί ρε Κώστα;» άκουγα τη γκρίνια μιας κοπέλας στο διπλανό παγκάκι του καταστρώματος...
«Θα μας τα κάνει ΝΑ... Μην πάμε εδώ για μπάνιο, πάμε εκεί... Μην πάμε εκεί για φαγητό, πάμε εδώ και τέτοια...»
«Σταμάτα βρε αγάπη μου...ακόμα δεν φτάσαμε...ήμαρτον»! Μάταια προσπαθούσε να την καθησυχάσει...
Ω, ρε πούστη μου λέω... Λίγο πιο κει η «κούραση» συνεχιζόταν, με αυτά τα κουραστικότατα «άχρωμα ζευγάρια» που έχουν πετύχει στο μακρινό παρελθόν πρώτα σε πανελλαδικές και τώρα ανήκουν σε τοπικές οργανώσεις, συνδικαλιστικά όργανα και περιβαλλοντικές οργανώσεις;;; ΑΥΤΑ!
Αυτά λοιπόν, είχαν ξεκινήσει το φεστιβάλ μπιρίμπας από το καράβι... Ωχ θεέ μου...! Δεν γίνεται... Θα την πέσω λίγο να γλιτώσω εικόνες...! Δεν είχαν περάσει 10 λεπτά που είχα κλείσει τα βλέφαρά μου και...
«Σοφοκλήηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη... Τι κάνεις εκεί παιδάκι μου;;; Ω, ρε γαμώτο...σας ζητώ χίλια συγνώμη... Τι να τον κάνω;;; Δεν μαζεύεται!»
«Τίποτα....»απαντώ. «Μην τον κάνετε τίποτα...».
Ο Σοφοκλής ένα τσιουαουα καφετί μόλις είχε κατουρήσει το σακ βουαγιάζ μου που βρισκόταν ακριβώς δίπλα μου και από κάτω μου...
Μερακλής ο Σόφο!!!

Ώρες μετά φτάσαμε στην Αμοργό... Χωρίς να προχωρήσω σε λεπτομέρειες...το πρώτο βράδυ πέρασε ήρεμα... φαγητό και ποτάκι...

Το πρωί το ραντεβού μας ήταν στον χώρο του πρωινού. Κατέβηκα πρώτος...
Πιάνω ένα τραπέζι για 8... Λίγα λεπτά αργότερα ακολουθεί η κυρά μου... έβαζε τα αντιηλιακά της στο δωμάτιο... Να σου και τα μπακουράκια μας...Κύριοι! Η Ελένη... Ο Αντρέας... Ο Παναγιώτης... Η Σ...;;
«Η Σοφία που είναι ρε Παν;»
«Ε,ε,ε,ε,ε... Δεν ένιωθε πολύ καλά και έμεινε στο δωμάτιο μωρέ... Θα έρθει να μας βρει αργότερα, όπου πάμε για μπάνιο...»
Κατάλαβα, λέω από μέσα μου... Ο πρώτος καβγάς... Η πρώτη απώλεια...

Η μέρα πέρασε... Η Σοφία δεν φάνηκε... Δεν ένιωθε ακόμα καλά...

«Παιδιά εμείς θα φύγουμε το πρωί...» ακούστηκε να λέει ο Παναγιώτης. «Γίναμε κώλος... θα σας πω... Μην χαλιέστε όμως εσείς... Κοιτάξτε να περάσετε καλά και τα λέμε στην Αθήνα...»
«Ποια Αθήνα ρε; Πας καλά; Που πάτε;;;» ρώτησα...
«Άσε που σου λέω ρε φίλε... Καλά να περάσετε...»

ΣΥΝΟΛΟ ΑΤΟΜΩΝ 6!

Η παρέα είχε πέσει λίγο, αλλά είπε να συνεχίσει...
A, la luna, la luna, la luna, la luna...Χορευτικό τρενάκι σε μπαρ στη χώρα 5 το πρωί...
Ξημερώνει...

Συνεχίζεται...

8 σχόλια:

Bruce είπε...

Mazi mas stin Lero. Erwtima thelei???

Ανώνυμος είπε...

te te te!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Ελα στην Θερμησία Ερμιονίδος. Θα είμαστε 4 μεγάλοι και 3 παιδιά 4 ετών. Θα έρθεις? Να κλείσω?

Ανώνυμος είπε...

ΜΕ ΠΟΙΟΝ? ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ? ΤΟ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΥΠΟΘΕΣΗ!!! ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΗΡΕΜΟΣ ,ΧΩΡΙΣ ΑΓΧΟΣ ,ΑΝΕΜΕΛΟΣ ΚΑΙ ΩΡΑΙΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΟΧΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΑΡΑΧΤΟΣ, ΘΕΟΣ...ΕΝΩ ΕΜΕΙΣ ΟΙ...ΑΛΛΟΙ ...ΑΥΤΟΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ!!!! ΠΟΥ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΚΑΛΑ ΚΑΛΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΒΙΣΚΕΣΑΙ ΑΚΟΥΣ ΦΩΝΟΥΛΑ "ΜΑΜΑ ΞΥΠΝΗΣΑ , ΓΑΛΑ"ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΥ ΕΧΕΙΣ ΠΛΥΝΕΙ ,ΤΑΙΣΕΙ,ΝΤΥΣΕΙ ΦΤΑΝΕΙΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΜΠΡΑΤΣΑΚΙΑ ,ΚΑΠΕΛΟ ,ΑΝΤΙΗΛΙΑΚΟ ΜΗΝ ΠΑΘΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΕΓΚΑΥΜΑ ..ΚΑΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΕΧΕΙΣ ΣΤΡΩΣΕΙ ΤΗΝ ΠΕΤΣΕΤΟΥΛΑ ΣΤΗ ΞΑΠΛΩΣΤΡΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΧΡΥΣΟ ΜΟΥ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΜΜΟ ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΑΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΣΗΚΩΝΕΙ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗ ΜΑΝΟΥΛΑ ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΙ ΚΟΧΥΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΒΟΥΡΙΑ.... . ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΔΙΚΩΝ ΜΑΣ ΔΙΑΚΟΠΩΝ ΚΙ'ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΨΕΙ ΝΑ ΣΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΤΟ ΜΕ ΠΟΙΟΝ? ΒΕΒΑΙΑ Η ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΑΝΤΑΛΑΣΣΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΚΟΥΡΑΖΟΥΝ ....

Bruce είπε...

Ιστορίες του Λαζαράκη στον Φάρο στο Καστελλόριζο. Σε χαλάει? Με κανέναν μπορείς? Εκεί είναι η μαγκιά. Μόνος σου και να γνωρίσεις νέο κόσμο...

Ασε ασε έλα Λέρο μπας και κληρώσει τίποτα

Ανώνυμος είπε...

Σε απαντηση της μητέρας, θελω να πω οτι η αγκαλιά με το διμετρο ξανθό απο την Σκανδιναβία ή Ρωσία (και από τους δύο χασαμε στο euro αρα θα ειναι πιο αυταρχικές) ΔΕΝ ΑΝΤΑΛΑΣΣΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.

Αρα φίλε μου Θεωριτικέ τραβα στην Μυκονο και ασε εμας να μαζευουμαι κουβαδάκια στην Ερμιονη.

theoritikos είπε...

Είστε απίστευτοι! Πραγματικά δεν έχει ξαναγίνει να έχουμε τόσα σχόλια σε προαναγγελία θέματος, χωρίς να έχουμε γράψει τίποτα! Έχουμε διασκεδάσει αφάνταστα με τα σχόλια σας και σας ευχαριστούμε για τις προτάσεις!!! Ο καθένας έδωσε ήδη την δική του ξεχωριστή νότα στο άρθρο... Έχουμε να πούμε κι άλλα όμως... Υπομονή!!! Και γιατί όχι να πάμε όλοι μαζί διακοπές!!!

clauss είπε...

Να σου πώ εγώ με τι δεν πρέπει να πας διακοπές ! Με το κινητό σου , τα καλά σου ρούχα , το ρολόϊ σου, νιαου νιάου γκόμενες , το μαγίω σου ! Αλλά προπαντός μήν πάρεις το μυαλό σου ... Αυτές είναι διακοπές ! Χωρίς τα παραπάνω !

Είμαι πολύ περίεργος να δω τι έγινε μετά ... Ποιός κατέβηκε πρώτος απο το τρενάκι ??